Promocja, marketing, reklama

Gazeta firmowa coraz popularniejszym medium

Działania marketingowe to ważny aspekt działalności firmy – przez nie możemy wykreować wizerunek firmy wśród kupujących, co przy właściwym planowaniu na pewno przyniesie efekty w postaci wyższych dochodów. Powinniśmy przy tym zaznaczyć, iż przedsiębiorstwa prowadzące więcej niż jedną filię muszą także zadbać o to, co są sądzą o niej pracownicy. […]

Strategia SEO dla lokalnej firmy – jak ją skutecznie zaplanować ?

Z 90% konsumentów szukających lokalnych firm online, lokalne pozycjonowanie jest niezbędnym narzędziem marketingowym dla firm chcących przyciągnąć potencjalnych klientów. Niezależnie od tego, czy posiadasz siedzibę stacjonarną, czy też prowadzisz biznes online, który obsługuje konkretną lokalizację, potrzebujesz strategii skierowanej na zlokalizowane wyszukiwania i użytkowników w Twojej okolicy. W ten sposób uzyskasz […]

Pozycjonowanie firm z Krakowa – komu zlecić tę usługę?

Ogólna dostępność internetu oraz komfort wykorzystania go w celu znalezienia potrzebnych produktów i usług doprowadziła do tego, że każde przedsiębiorstwo pragnie teraz zaistnieć w sieci. Naturalnie, samo postawienie strony firmowej nie zagwarantuje, iż nowi klienci do nas trafią – ważna jest wszak widoczność na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania. Wiele mniejszych […]

Fotograf Google – zleć mu wykonanie zdjęć sferycznych

Wirtualne spacery po firmach zyskują na popularności, a mnóstwo podmiotów coraz częściej zleca wykonanie takiej usługi, a następnie umieszczenie spaceru na wizytówkach Google. Możliwość zdalnego zwiedzenia firmy przysporzy wielu nowych klientów i pozwoli zwiększyć obroty naszego biznesu. Aby jednak spacer był najwyższej jakości, jego przygotowanie należy powierzyć rekomendowanemu fotografowi Google. […]

Zalety usług agencji SEO

Firmy lub administratorzy portali internetowych, którzy chcą wyświetlać się na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce, mogą to uzyskać na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie polecamy, to podejmowanie działań samodzielnie. Nie dysponując kwalifikacjami w problematyce SEO i nie monitorując systematycznie doniesień o zmianach w algorytmie Google, ciężko działać dobrze i […]