Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Szukasz informacji o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO? Dobrze trafiłeś!

Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że dziś obecność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, bo to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak więc znaleźć dobrą firmę SEO? Zalecamy kierować się sugestiami specjalistów.

Jak rozpoznać rzetelną agencję SEO? Google przygotowało o tym instruktaż

Nie da się ukryć, iż cały sektor usług SEO, innymi słowy działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i nieprzerwanie rozkwita właściwie wyłącznie za dzięki Google. Pomimo występowania licznych opcji, jak m.in. Baidu, Yandex lub Rambler, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie być widocznym w internecie, musi pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku sektorów, w których występuje silna konkurencja, najczęściej jest to skomplikowane bez konsultacji ze specjalistami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest czymś nowym, i nakręciło krótki film o tym, jak wybrać rzetelną agencję SEO.

Cechy solidnej firmy SEO zdaniem Google

Pracownica Google z przeszło dziesięcioletnim stażem w prosty sposób objaśnia, jak rozpoznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:

  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie podejmowanych wdrożeń, przykładowo poprzez stały dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raportowanie,
  • umiejętność szacowania czasu oraz budżetu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dogłębnego audytu strony.

Przedstawicielka Google wskazuje również, że dobra agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długofalowym, nieraz dającym namacalne rezultaty zwykle po kilku miesiącach pracy.