Pozycjonowanie w skrócie

Zleć skuteczne pozycjonowanie stron na http://bit.ly/2ePYBwr.

Pozycjonowanie stron internetowych to wiele działań, które mają na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym większy ruch w witrynie, co w rezultacie powinno skutkować zwiększeniem przychodów firmy. Drugą zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności marki, usługi lub produktu.

Google analizuje każdą witrynę www pod kątem blisko dwustu rozmaitych faktorów. Efekt tej ewaluacji decyduje o tym, na której pozycji strona ewentualnie jej podstrona pojawi się internaucie w SERP na konkretne słowo kluczowe. Za najistotniejsze czynniki rankingowe zawodowcy do spraw SEO uznają m.in. jakość contentu, PageSpeed, jak również linkowanie (off-site i on-site).

Wstukując w wyszukiwarkę Google jakąś frazę, internaucie ukazuje się wykaz stron, które algorytm ocenił jako najlepiej dopasowane do szukanego hasła. Jakie adresy pojawią się w SERP na pierwszych pozycjach? Na pewno te, których treść jest niepowielona z innych witryn i dobrze wypełniona przemyślanymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma też szybkość wczytywania się witryny (zarówno w wersji na mobile, jak i na komputerze), prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, a także reputacja portali www kierujących linki do naszej strony.

Czy opłaca się powierzyć pozycjonowanie i optymalizację sklepu lub strony www zewnętrznemu podmiotowi?

Algorytm Google regularnie jest poprawiany, zatem zaleca się przekazać pozycjonowanie sklepów oraz stron internetowych specjalistom. Świetnym wyborem będzie agencja SEO mająca wieloletnie doświadczenie w tym obszarze. W takich agencjach zatrudnionych jest wielu ekspertów nie tylko od SEO, lecz również marketingu internetowego oraz kodowania. Pozostawiając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne akcje marketingowe, które dodatkowo rozwiną firmę.

Prowadzisz firmę? Pozycjonowanie w Google to obecnie konieczność!

Pozycjonowanie to głównie oferta skierowana do zarządców stron www, które służą do demonstracji i sprzedaży usług bądź wyrobów firmy. Decydując się nawet niszowy biznes nieroztropnie jest współcześnie nie założyć własnej strony firmowej bądź ją uruchomić, jednak zrezygnować z jej pozycjonowania. Biznesowi konkurenci nie próżnują w staraniach o dotarcie do kolejnych klientów. Według badań prawie 97% osób poszukuje w internecie opinii o lokalnych usługach, co klarownie pokazuje do jak ogromnej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu sklepu czy strony w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania w Google bardzo zwiększa szansę, że klient skorzysta z naszych usług.

Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]